Shure ontvangt Global Excellence Award 2018

31-07-2018 Shure ontvangt Global Excellence Award 2018
Het bedrijf wordt voor het derde achtereenvolgende jaar met deze prijs beloond

De Global Presence Alliance (GPA), de ‘Star Alliance‘ van de sector voor geïntegreerde audiovisuele techniek, heeft Shure in 2018 opnieuw aangewezen als winnaar van de Global Excellence Award. Als afspiegeling van de meest vooraanstaande fabrikanten en leveranciers van audio-, video- en UC-apparatuur zijn de Global Excellence Awards een eerbewijs aan leveranciers die zich optimaal inzetten voor het bieden van een superieure ervaring aan GPA-leden en klanten wereldwijd. Shure werd in 2016 en 2017 ook al geëerd met deze prestigieuze prijs, kort nadat het bedrijf lid werd van het Accredited Vendor Program van de GPA.

“We zijn zeer vereerd met de Global Excellence Award voor 2018,” aldus Jim Schanz, Global Director of Integrated Systems Sales bij Shure. “Deze erkenning door de Global Presence Alliance betekent een enorm succes voor Shure. We zetten ons in om innovatieve producten en oplossingen te creëren voor klanten overal ter wereld, en dankzij ons partnerschap met de GPA kunnen we onze partners wereldwijd nog meer succes bieden.”

De GPA, die bestaat uit vooraanstaande leveranciers van audiovisuele, videoconferentie- en managed services-oplossingen op alle vijf de continenten, ondervroeg een groot aantal executives, sales- en technische teams bij alle organisaties die lid zijn van de GPA. Alle genomineerde leveranciers werden beoordeeld op vijf categorieën, zoals productinnovatie, technische ondersteuning, sales- en marketingprogramma‘s, commerciële flexibiliteit en hun inzet op het gebied van wereldwijde programma‘s voor toepassing en ondersteuning. Van de veertig genomineerde leveranciers behaalt een selecte groep de kwalificatie Global Excellence. Shure werd gekozen als een van de afgetekende winnaars omdat het excelleert op alle genoemde aandachtsgebieden.

“We zijn heel blij dat Shure dit jaar opnieuw op het podium staat bij onze awards,” aldus Byron Tarry, Executive Director van de Global Presence Alliance. “Het is een verdiende erkenning van de gerichte inspanningen van Shure voor marketing bij bedrijven van de afgelopen jaren, en voor hun actieve partnerschap met de GPA hierbij. De GPA en haar leden kunnen de wereldwijde belofte van consistentie alleen nakomen in nauwe samenwerking met onze partner-leveranciers. Deze prijs maakt duidelijk dat onze leden overal ter wereld vinden dat Shure niet alleen exceptionele techniek biedt, maar ook marktleider is als het gaat om programma‘s en structuren voor ondersteuning van techniek voor samenwerking tussen bedrijven op wereldschaal.”

Shure heeft zijn Global Excellence Award in ontvangst genomen op de InfoComm 2018 in Las Vegas.