Shure presenteert mini-shotgun-microfoonkop R189

5-02-2019

Vandaag heeft Shure op de ISE de ‘mini-shotgun‘-richtmicrofoonkop R189 geïntroduceerd, die op al zijn Microflex®-zwanenhals- en overhead-microfoons past en ook in rumoerige en complexe situaties een goed verstaanbare spraakweergave levert.

De nieuwe mini-shotgun-richtmicrofoonkop R189 heeft een smalle, sterk gerichte opnamekarakteristiek die ideaal is om sprekers te isoleren in vergaderruimtes en tijdens live presentaties of voorstellingen met geluidsversterking. Met zijn slanke afmetingen (1,14 x 10,7 cm) en subtiele design kan de R189 fraai worden ingepast in zwanenhalzen op een tafel of katheder, of in hangende mikes boven een koor of ensemble.

“We hebben de mini-shotgun-richtmicrofoonkop R189 speciaal ontworpen om onze klanten een extra oplossing te bieden in ons bekroonde Microflex-assortiment,“ aldus Doug Daube, Associate Category Director of Networked Systems bij Shure. “In een rumoerige of galmende omgeving levert een gerichte opnamekarakteristiek een superieure audiokwaliteit, die cruciaal is voor een goede luisterervaring. Bij toepassing op het podium of op tafel presteren deze mikes goed op afstand, zodat ze opmerkingen op discrete wijze kunnen weergeven. Het ontwerp van de R189 garandeert dat onze klanten bestaande Microflex-installaties gemakkelijk aan hun wensen kunnen aanpassen.”

De mini-shotgun-richtmicrofoonkop R189 zal begin 2019 verkrijgbaar zijn.