Service- en reparatieproces

 Shure heeft onze service-ervaring geoptimaliseerd om u tijd te besparen en u op de hoogte te houden.

Voordat u een reparatieverzoek indient

1. Zoek een oplossing op Shure.com

Afhankelijk van het probleem is het mogelijk dat uw product niet gerepareerd hoeft te worden. Bekijk eerst deze Support-bronnen voordat u verder gaat met de volgende stap: 

2. Geen geluid uit uw oortelefoon?

Maak ze schoon met het bijgeleverde hulpmiddel voor schoonmaken. Zie dit artikel: Het hulpmiddel voor schoonmaken van oortelefoons gebruiken

Ga aan de slag door u aan te melden of een account aan te maken. Registreer vervolgens uw product en dien een reparatieverzoek in. 

*Chrome en Firefox zijn de meest geschikte browsers; maak geen gebruik van Internet Explorer. Dit kan problemen opleveren.

Dien een reparatieverzoek in.

V: Kan ik mijn reparatieartikel afgeven?

A: Om onderhoud of reparatie van uw Shure-product te ontvangen, moet u ons uw product toesturen.

V: Zijn er geautoriseerde servicecentra?

A: De reparatie van Shure-producten wordt uitgevoerd door Shure Incorporated of, in bepaalde landen, door onze geautoriseerde distributiecentra. 

Contact

BE Technische Dienst

Shure Distribution Benelux B.V.

Belgium

Telefoon: +32 (0)2 704 91 50

Fax: +32 (0)2 704 91 59

Onze service voorwaarden

Enkel geldig voor België en Luxemburg

Herstellingen onder garantie worden enkel uitgevoerd als er een aankoopbewijs met het product wordt meegezonden.

Buiten garantie, zal een prijsopgave worden doorgestuurd. 
Indien u geen klant bent bij ons, wordt de herstelling pas verzonden na ontvangst van een vooruitbetaling.

Alle transport (met of zonder garantie) naar ons service center te Duitsland is ten koste van de gebruiker.

Reparaties onder garantie of met kosten boven de 50,00 EUR excl. BTW worden gratis retour gestuurd (reparaties onder 50,00 EUR excl. BTW wordt 5,00 EUR verzendkosten in rekening gebracht).

Onderdelen

Voor vragen omtrent onderdelen kan u contact met ons opnemen via telefoon of e-mail.